laupäev, märts 20, 2021

Kevadekuulutaja

 Täna algas kevad! Paberite järgi. Tegelikult on õues vinge talvine tuul ja mingit valget jama sajab taevast alla. Oln siiski otsustanud end kevadele häälestada ning seetõttu hommikust saati vaadanud Täpikese kaugest lapsepõlvest pärinevat videot. Meeleolu loomiseks.

Uskumatu, et ta nii väike ja nunnu oli. Tõsi, ta on endiselt suhteliselt väike (oma vanuse kohta) ja nunnu, aga oluliselt asjalikum. Näiteks täna korraldas ta kevade alguse puhul fotojahi. Jagas kogu seltskonna paaridesse ja käskis minna kevade märke otsima. Mina sain oma paariliseks Tirtsu. Ma pean tunnistama, et ega temast eriti abi ei olnud. Iga kord kui ma peatusin, et pajutibusid või pungakesi pildistada hakkas ta virisema ja mul tuli edasi kärutada. Ühe kevade märgi ma siiski leidsin.
Kui talvel nägid minu vankrirattad välja sellised:


Siis kevadel on pilt sootuks teine:
Või polegi erinevus nii suur...

1 kommentaar:

  1. Vaatasin videot, ja siis aknast välja. Tõesti-tõesti... kena kevade on käes! Ma poleks vist muidu märganudki ;)

    VastaKustuta