neljapäev, jaanuar 14, 2016

Ving ja hala aja puuduse üle

Kahjuks ma eile rohkem asju ei leidnud. Sellest kaduma läinud ajast on muidugi kõige enam kahju.  Ma tõesti tunnen, et mul on liiga vähe aega. Kodu vajab koristamist, pesu triikimist, raamatud lugemist, pildid albumisse panemis, pilt joonistamist jne. Lisaks lubasin end lahkelt pisut liigutada ka (no et seda pekki ikka veidkenegi külgedelt maha libiseks).
Mina aga olen õhtuks nii väsinud, et lapsi magama pannes tikub juba üüratu uni peale. Nojah, uni tikub peale ka tööl arvuti taga ja hommikul on kohe eriti raske voodist välja saada....
Kui nüüd saaks, siis keeraks kerra ja magaks rahulmeeli 12 tundi järjest, siis tõuseks üles, sööks kõhu pilgeni täis ja magaks veel 12 tundi. Tahab keegi seniks mu kohustused enda õlule võtta?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar