kolmapäev, august 12, 2015

Puhkus

Minul on taas puhkus. Sel korral on ilmad pisut rohkem seda moodi nagu ma puhkust ette kujutan. Päike paistab ja merevesi on soe. Olen oma 16 külmetushaigustevastast ujumist ära teinud ja võin nüüd rahulikult sügisele vastu astuda.
Iga päev oleme mere ääres käinud. Lapsed on juba nagu hülged. Jooksevad vette ja välja tulla ei taha enne kui huuled sinised. Lohistavad oma laevukesi järele ja sotsialiseerivad teiste omasugustega. Olime kaks päeva ühtede ja samade päevitajate kõrval, kes meid juba kaugelt tervitasid ja palusid mitte väga kaugele minna, sest nende lapsed eelistasid meie mänguasjadega mängida. Tõsi, see koorem mänguasju, mis iga kord tuleb mere äärde vedada on üüratu.

See aeg, mis ma ei ole kaelast saati vees või ei maadle jonnivate lastega või tuuleveskitega, olen tegelenud suuremat sorti mööbeldamisega. Emal tekkis soov kogu korter ümber tõsta ja kolida iga viimne kui mööbliese teise tuppa. Ja et võrrand oleks keerulisem, lisati sinna paar täiesti uut suuremahulist mööblitükki. Oi me paigutasime mõttes olemasolevat mööblit kolme toa vahel ringi ja lõpuks jõudsime järeldusele, et ainus võimalus kõik asjad tuppa ära mahutada on siis kui paneme suure riidekapi akna ette. See aga on kuuldavasti feng shui arvates väga halb mõte.

Siin ka illustreeriv pilt minu puhkusest. Vabandused kvaliteedi pärast, aga skänner on ka puhkusel. Aga mingis teises kuurortlinnas.
 
 
 Aga olgu, lähen nüüd perseiidide sadu vaatama :D Nii nagu vanadel headel aegadel. Rõdult. Muide, vastasmajas põleb ikka see häiriv tuli kolmandal korrusel, mis ka 20 aastat tagasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar