reede, oktoober 10, 2014

Tantsusaade

Viimati pulmas tantsupõrandalt kiiremaid ringe tehes mõtlesime, et üks kahest, kas peaks oma tantsukingad ostma ehitustarvete poest (no sellised millel on turvaninad) või tuleks minna tantsukursustele. Kuna turvaninadega kõpskingade valik on kahjuks äärmiselt kesine, siis otsustasime tantsukursuste kasuks. Õpetajaks valisime kõige kergejalgsema ja energilisema inimese, keda teame lootuses, et midagi hakkab külge.
Eile siis oli esimene tantsutund. No kui ma väidan, et mul on kaks vasakut jalga, siis ma muidugi liialdan. Mul on ikka nii, et üks on parem ja teine vasak. Aga kumb on kumb, seda ma ei tea ja see võib osutuda probleemiks. Üldse olen võimeline ainult ühte pidi keerutama. Kohe kui teistpidi üritan, siis komistan oma jalgade otsa ja kukun ninali. Aga ma loodan, et kursuse lõpuks on olukord oluliselt paranenud. Ma ei looda peotantsijaks saada ega midagi. Lihtsalt tahaks, et ei peaks häbi pärast maa alla vajuma kui partner minuga tantsides varbatrauma saab.
Kui trenni alguses unistati "Tantsud tähtedega" saatest, siis mulle tundus, et minu puhul on tegu hoopis "Tantsi tagumik trimmi" saate võtetega. Higi igatahes lahmas ojadena. Järgmisel korral veepudel kaasa. Või peaks ikka enne hoopis šampust jooma. Saaks ehk seda kangust vähemaks :P Hetkel on mu liigutustes küll veel liialt palju puuhobuse nõtkust ja tabureti graatsiat.

3 kommentaari:

  1. Mis mõttes ei looda peotantsijaks saada? Ise keerutavad esimese trenni lõpus nii kergejalgselt nagu oleks pool elu tantsuga tegelenud ja haaravad lennult kõik uued figuurid. Kui nii edasi, siis varsti on vägagi tõenäoline perekonnasisene konkurents peotantsu maastikul.

    VastaKustuta
  2. mina ka arvan, et teitel tuleb see ikka väga hästi välja varsti :) meenutasime teinepäev siin Mpsiga aegu, kui pidime käima rütmika tunnis.. aga ärge ometi arvake, et need olid ilusad ajad :D st võibolla muul ajal oligi tore, aga see tund.. brrhhhh...

    VastaKustuta
  3. mina ka arvan, et teitel tuleb see ikka väga hästi välja varsti :) meenutasime teinepäev siin Mpsiga aegu, kui pidime käima rütmika tunnis.. aga ärge ometi arvake, et need olid ilusad ajad :D st võibolla muul ajal oligi tore, aga see tund.. brrhhhh...

    VastaKustuta