neljapäev, detsember 20, 2012

Päta-piku töökoda

Jõuluvana töökoda on täies hoos. Kui need pisikesed päkapikud nii hoolsalt ei aitaks, oleks muidugi kõik kingid juba ammu valmis, aga kohe kui ma ühe või teise kanga välja võtan ja põrandale laotan tuleb pisike päkapikk päta-päta-päta ja võtab kõige keskel koha sisse, ise nii õnnelik. Hoolimata päta-piku sabotaažist on paar asja siiski valmis ka saanud ja juba heade laste poole teelegi pandud. Eile näiteks jõudis kohale see pisut kõõrdsilmne ja ebanormaalselt pikkade kätega karumõmm. Aga ma loodan, et mõmmiku anatoomilised iseärasused siiski kingisaajat ei morjenda.

Aga üldiselt olen postkontoris tuttav tegelane. Nad juba kaugelt teavad mind ja toovad mu paki juba ilma end tutvustamata ära. Seda sama mõmmikut posti pannes, märkisin pakile ainult oma nime initsiaali, aga postitöötaja trükkis arvutisse ilusasti minu täisnime. Vot nii kuulus olen siin.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar