kolmapäev, november 14, 2012

Koristamisest Tõrukese moodi

Noorperemees näitab üles suurt huvi näilise koristamise vastu. Kõik asjad, mis kusagil vedelevad (nt minu mobiil laua pealt, telekapult, võtmed, lusikad või pliiatsid) tuleb kokku korjata ja diivani taha visata. Kui teda sellise teguviisi juures takistatakse, siis muutub ta väga kurjaks justkui proovides öelda, et tema ei suuda sellises segaduses elada ja kui me ise ei korista, siis lasku me vähemalt tal seda teha. Nii et kui te mulle järgmisel korral helistate ja ma ei vasta, siis tuleb see sellest, et ma otsin diivani tagant oma telefoni...
Ahjaa, lisks paistab tal olevat mingi vandenõu meie serviisi vastu. Juba kolmas kausike viimase kahe nädala jooksul on kildudeks lennanud. Aga meil ongi liiga palju nõusid. Eriti palju on meil supitaldrikuid, mida me ei kasuta (mina näiteks armastan suppi hoopis kausikesest süüa). Võibolla peaks hakkama talle supitaldrikutelt süüa serveerima....
Samas supitaldriku suudaks ta kindlasti diivani taha suruda...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar