pühapäev, november 04, 2012

Hea naine

Nii, nüüd on olemas kõik, et minust saaks ideaalne koduperenaine. Vaadake, ma olen siin juba pikemat aega üritanud mängida koduperenaist, aga no ei edene. Ikka on korter sassis, lapsed kasvatamata, toit kõrbenud, koduloomad ulapeal ja abikaasa rahulolematu. Proovisin üht ja teist, aga ikkagi ei tulnud seda õiget tunnetust. Nüüd ma tean, mis mul puudu oli. Nimelt ideaalsel koduperenaisel peab olema ilus koduperenaisele sobilik kleit. Aga sellist mul polnud. Õnneks tuli ema appi ja kahepeale õmmelesime valmis täiusliku 50-ndate stiilis kleidikese (täpselt sellise nagu seljas sellel seal üleval vasakul pildil. Kahjuks ta seelikuosa ei näita, aga võte minu kleiti vaadata, siis näete, milline see on). Nüüd tuleb ainult veel sobilik šlehvike juustesse siduda, üle korrata "hea naise" juhtnöörid ja ideaalne koduperenaine on valmis...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar