pühapäev, juuli 29, 2012

Mustikal

Täna oli taas päev, kus joonistamiseks suuremat aega ei leidnud. Käisime nimelt Laisiku ja Laisikubeebiga mustikal. Mina teatasin kohe alguses, et mina ei kavatse marju korjata ja nii saatsimegi Mpsi ämbriga metsa. Ise aga Tõrukesega läksime seenele. Või noh midagi sinna kanti. Eesmärk oli kaunis männimetsas jalutada. Arvestades, et tegu polnud mitte seenemetsaga, oli meie saak üllatavalt suur. Suur au tuleb siin Tõrukesele anda, kes oma lutti aegajalt strateegilistel hetkedel maha pillas. Lutt kukkus enamasti mõne minu töntsile silmale seni märkamatuks jäänud seene kõrvale. Ja see, et ta eile poes mu rahakoti kusagile poetas oli ka ilmselt selleks, et juhtida tähelepanu millelegi olulisele. Kahjuks ei märganud ma aga ka rahakotipoetumist, jäädes ilma nii rahakotist kui ka võimalikust väärtuslikust leiust. Nuuks.
Aga tagsi mustikate juurde. Hirmus palav oli seal metsas. Lõpuks kui mul õnnestus Mps ka metsast välja lohistada, otsustasime end pisut järvevees jahutada. Vesi oli soe. Isegi Tõruke sai varba märjaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar