teisipäev, veebruar 15, 2011

Sõbralikud pannkoogid

Eilse sõbrapäeva puhul küpsetasin Mpsile pannkooke murakamoosiga. Ilgelt head tulid minu arvates. Kuigi ikka veel mitte nii kohevad nagu peaksid olema. Mps on suur murakamoosi fänn.
Nädalavahetusel sai aga palju sõbralikum päev veedetud - sõprade seltsis. Vahetasime aastat, sõime imetabaseid hiina roogasid, krõbistasime õnneküpsiseid ja ei rääkinud tööst. Üldse kohe ei rääkinud. Ja kui teemad kasvõi kaudselt puudutasid tööd, siis kassid rõõmustasid.
Järgmisel päeval tegin muidugi kõik tasa ja rääkisin J-ga nõrkemiseni tööst.
Aga mõnus oli spru üle pika aja näha. Järgmisel nädalavahetusel jälle, aga mis siis. Mul head sõbrad, neid võiks tihedaminigi näha!

Seni aga tegelen telefonikõnedele vastamisega. Minu arust on seis praegu päris hea. Ainult kaks kurja kõnet ongi siiamaani maamaksuga seoses tulnud ja ühega neist saime asjad korda. Ehk saab teisega ka. Mittekurjasid kõnesid on see-eest nõrkemiseni. Neile võin ma vastata küll ja seletada kust üks või teine number on tulnud, aga kõrv ainult hakkas valutama. Ja seda hirmsat telefonihelinat kuulen ma ilmselt veel pensionieaski õudusunenägudes...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar