kolmapäev, august 04, 2010

elektrikatkestus

Eile nii kahe paiku läks meil kodus elekter ära. Kui mina koju jõudsin, istus Mps hämaruses ja tinistas kitarri ja ei klõbistanudki klaviatuuril.
Mida teha kodus kui elektrit pole? Niikaua kuni väljas on valge, polegi nii hull. Sai pisut kunstkäsitööd tehtud ja pulmakraami kallal nokitsetud. Kui pintsli käeshoidmiseks juba liiga pimedaks läks, siis hakkasin koristama. Väga kaua koristada ei saanud, sest noh, lihtsalt ei näinud enam kust oleks vaja koristada. Hakkasin hoopis küünlavalgel moosipurkidele silte kleepima. See oli samuti raskendatud, kuna moosi ei leidnud kapist üles. Kõige viimaks istusin rõdul ja vaatasin kuidas ümberringi välgutab. Päris võimas äike oli. Iga kahe sekundi tagant lõi taeva valgeks ja müristas ka hoolega. Kahtlustan, et äike on süüdi ka selles, et hommikuks endiselt elektrit veel polnud ja lubati alles keskpäevaks (ma helistasin korduvalt rikketelefonile, et kuulda kui palju nad on elektri naasmist edasi lükanud).

Aga moosid sügavkülmas sulavad ju niimoodi ära :(

Paari asja üleo n mul siiski hea meel. No, et ma olen matkatarvetega piisavalt hästi varustatud. Priimuse peal sai imetabaselt suppi keeta ja minu telgi kroonlühter andis valgust, et unejutuks pisut planeeringuid lugeda...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar