esmaspäev, august 09, 2010

15 aastat järjest on iga suvi ühel nädalavahetusel saanud kokku hulk segaseid, kes siis kaks päeva järjest on vehkinud pintslitega ja pliiatsitega ning loonud kunsti! Ise nimetavad nad seda üritust Maalilaagriks! Olles osavõtnud ka esimesest maalilaagrist võin end peaaegu nimetada asutajaliikmeks. Ainult üks maalilaager on mul maasikate tõttu vahele jäänud, ülejäänudes olen alati kohal olnud. Nii ka sel korral.
Tänavune maalilaager oli filmikunsti teemaline. Oi kui põnevaid filmitegelasi võis näha sel õhtul ringi liikumas. Mina isiklikult olin taas välja otsinud oma mütoloogilise looma kostüümi ja etendasin draakonit. Draakonid osalevad ju igas teises filmis. Aga jah, muidu kostüüme oli Inglise kuningannast kuni koopaoravateni välja.
Kunsti osas oli sel korral teemaks riidest poekottide kaunistamine. Minu oma oli imekaunis. Olen väga rahul.
Muidu oli ka tore. Mitu korda päevas käisime ujumas. Rand oli seal imetabane. Mind ikka imestab kui kiiresti seal sügavaks läheb. Enamasti on mere puhul ju nii, et tuleb kilomeetreid jalutada enne kui naba märjaks saab. Seal astusid kolm sammu ja varbad ei tahtnud enam põhja ulatuda.
Puhkuseni jäänud 8 päeva...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar