esmaspäev, detsember 21, 2009

Prillid peas hea unelda...

Mind on tabanud hajameelsus. Näiteks täna olin juba poole väinatammi peal kui avastasin, et olin unustanud prillid ette panna. Arvestades, milliste ilmaoludega ma viimasel ajal olen sõitma pidanud, siis täna oli nähtavus lihtsal imeline.
Aga harjumatu oli küll ilma prillideta. Ma sain prillid 7. klassis ja alates sellest, kui ma toona prillipoest oma uute prillidega välja astusin, pole ma eriti ilma olnud (va need korrad, kui ma prillid ära kaotanud olen). Mitte, et ma ilma ei näeks. Lihtsalt prillidega näen paremini.

Üldiselt tahaks ennast ka koju unustada. enne pühi pole mingit tahtmist tööd teha, samas on terve ports asju, mis tuleks enne pühi ära teha. Nii ma piitsutangi end hommikul voodist välja, kuigi suurim soov oleks lihtsalt magada.... Talveund :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar