neljapäev, september 04, 2008

Avaldus

Palun võimaldada mulle nädalas kolm tundi vaba aega.

Põhjendus: Ma ei jõua muidu blogi kirjutada.

Allkiri: xxx

4 kommentaari:

  1. Teie avaldus on menetlusse võetud. Olete vaba aja taotlejate järjekorras 1192933.kohal. Rekreatsiooniministri käskkiri otsusega Teile vaba aja võimaldamise/mittevõimaldamise kohta edastatakse Teile vastavalt haldusmenetluse seaduses ette nähtud korrale.

    alla kirjutanud:
    K. L. Loom
    laisklemise peaspetsialist
    rekreatsiooniministri abikantsleri ülesannetes

    VastaKustuta
  2. Selle nimi on vist professionaalne kretinism :pp

    VastaKustuta
  3. Kirjutasid sa teõpoolest neid kolme rida 3 tundi? :D

    VastaKustuta
  4. Ei, sellepärast ma aint kolm rida kirjutasingi, et mul pole nädalas vaba kolme tundi. Kui oleks, siis jääks mul igapäevaseks sissekandeks (v.a. pühepäev) pool tundi, millega ma jõuaks juba mõistliku pikkusega sissekande teha

    VastaKustuta