esmaspäev, august 18, 2008

sentimallikas

Teate, mis tunne on kui sul on tenkade sees kümme millimallikat?

Mina tean! (siia juurde kujutlege ette sellist nägu, nagu on inimesel, kes Teab. Mitte lihtsalt ei tea, vaid lausa Teab. No selline, kes on käinud läbi pika-pika tee ja lõpuks jõudnud arusaamisele. Vot selline nägu on mul peas) Mmmmõnus

Jah, käisin mina ringi kummaski tenkas 5 sinist jääkuubikut. Olgugi, et soe suvi, siis minu koobas on rõske ja külm. Aga täna halastati minu peale ja toodi üks väike urisev masin, kes puhub sooja, kuigi pisut haisvat hingeõhku minu varvaste peale... Hakkasidki teised vaikselt sulama. Nüüd on selline mõnus pehme soe tunne....

1 kommentaar:

  1. Uskumatu... meie kasutame neid väikseid puhureid suveperioodil varvastele jääkuubikute tekitamiseks, et jalad päris ära ei sulaks:)

    VastaKustuta