kolmapäev, september 05, 2007

Õhtu nõuetele mittevastavas prügilas

Sellise nimega pilt ilmestab nüüd minu kabinetti. Erialane ikkagi!Kallid keskkonnasõbrad ja muidu tähelepanelikud inimesed - kodune ülesanne teile: leidke mis on pildil valesti? Ehk siis mida ei tohiks leiduda ühes nõuetele vastavas prügilas (aga selles konkreetses on)?

6 kommentaari:

  1. vanarehvid ja elektroonikaromud kohe kindlasti sinna ei kuulu. pakendid olude sunnil hetkel ikka satuvad, loodetavasti 2008. aastast olukord paraneb. banaanikoorte massiprotsenti peab hakkama alates 2010. aastast jälgima. rohkemat enam ei mäleta mis sul seal pildi peal oli... draakoneid ka üldjuhul ühes nõuetele vastavas prügials ei leidu, vähemalt mitte elusaid tahaks loota.

    VastaKustuta
  2. oioi :D järsku need loomakesed? :d

    aga tegelikult järsku on tegu autokummidega?

    VastaKustuta
  3. Hei, surnud draakoneid ei tohiks ka leiduda, loomade matmise kohta on omad reeglid...

    VastaKustuta
  4. surnud draakonite peale millegi pärast üldse ei mõelnud, mängudraakonid aga ju mõnikord sinna ikka sattuda võivad...

    VastaKustuta
  5. hmm, ma vaatan, et minu imetabase fotografeerimisoskuse tõttu on patarei täitsa pildilt välja jäänud. ja minu imetabase elu reaalselt kujutamise oskuse tõttu ei pruugi arugi saada, et see tuub all paremas nurgas on tegelikult ohtlik jääde nimega õlivärv...

    VastaKustuta
  6. Njah... mina oleks pakkunud esimese hooga, et see jogurtitops, mis peaks olema kenasti eraldi ära sorteeritud :p
    Aga pilt ise on super (Y).

    VastaKustuta