esmaspäev, august 14, 2006

Läbi nagu Läti raha

Läbi.
Kukkusid läbi?
Eip. Sain läbi!

Kuigi ma siiamaani olen üllatunud, kuidas see juhtus, aga ilmselt on 7%-diline läbisaamise tõenäosus tunduvalt suurem kui 3%-ndiline.
A suurem kui 7% ei saanud see tõenäosus kuidagi olla, sest lihtsalt inimesed, kes ajavad segamini käsipiduri ja käigukangi ei ületa kuidagi 7% künnist.
Haa!

Nüüd pean teid kurvastama/rõõmustama/täiesti külmaks jätma teatega, et edaspidi minu postituste tihedus langeb drastiliselt, kuna olles nüüd täiesti töövaba (järelikult ka internetivaba) hoolitseb minu edasiste postituste vahendamise eest AS Riidepuuühendused, mis on tuntud oma katkendliku ja aeglase ühenduse poolest...

4 kommentaari:

  1. Ohoo, kas tõesti on võimalik, et Pille saab load kätte enne 60-ndat juubelit? No sel juhul oled oma plaane vähemalt 700%-liselt ületanud.
    My respect and congratulations!!!

    VastaKustuta
  2. Vara rõõmustate hr ja prl/pr kommenteerijad. Niipalju kui pootsu on suutnud näppu elu pulsil hoida, olid need alles kooli eksamid. Nii et kangeks jäänud põidlad uuesti pihku.
    Aga see ei vähenda minu rõõmu selleüle et vähemalt üks ja mitte vähemolulisem etapp on läbitud. Jätka samas vaimus!!!

    VastaKustuta