teisipäev, juuni 14, 2005

Mördiööbik - täna eriti soodsalt

Tegelikult ei peagi ju päris ühtlane jääma... Oih... Appi, sein laguneb ära... Mis me selle auguga teeme... Eitea kas külmkapi peale võib astuda... Roheline on pruuni all, ei pruun on rohelise all... Aaah, see pudiseb ju dekolteesse...

Need, nagu te kindlasti juba mõistsite on katkendid, mis kostusid täna Triinu köögist. Muidugi kööki oli raske ära tunda. Eriti kui sinna selline kari asjatundlikke remondimehi (nagu meie) sisse lasti. Majamutile see kindlasti meeldib.


Aga tegelikult mulle remondi tegemine meeldib. Kui peaks kellelgi abi vaja minema, siis ma tulen alati suurima heameelega, tasub vaid kutsuda. Mulle tohutult meeldib nt värvimine. Aga pahteldamine ona ka omaette lõbus. Ja värvi maha kraapimine oli ka uvitav. Need on sellised tööd, kus tulemus on ikka silmaga näha!! Me likes.
Nii et kui abi vaja kutsuge Mördiööbik - värvib, kraabib, pahteldab, liimib, lakib, tapeedib, plaadib, kruvib, kasutab uudseid ja modernseid tehnikaid ning seda kõike peaaegu tasuta, helistades kohe saate kasutusjuhendi tasuta kaasa. kuid oodake see ei ole veel kõik. Tellides kohe mördiööbiku saate teise täiesti tasuta!!!

1 kommentaar:

  1. See oli tõesti vahva, et sa isegi dekolteesse pudenenud värvist ei hoolinud ja olid ennastohverdavalt ränka mördiööbiku tööd jätkama:) Nüüd on köök üks kord üle värvitud ja mulle tundub, et meie helesinine on küll muti jaoks liiga intensiivne... Ma käisin naabrite kööki vaatamas, mille kohta mutt ütles, et muidu ilus värv, aga natuke liiga intensiivne ja mina selle kohta küll intensiivne ei ütleks:)

    triin.

    VastaKustuta