kolmapäev, aprill 19, 2023

Tere tulemast sõrmuste vennaskonda, Unistaja!

 Aga ma käisin nädalavahetusel pulmas! Tore, ega liiga tihti just pulma ei pääse. Ime et seekordki kutsuti. Polnud meid ei pruudi ega peigmehe sõprade nimekirjas. Kuna aga kutse oli ikkagi saadetud, siis ei lasknud ma end sellest pisiasjast häirida ja võtsin peost viimast. Laua äärde oli mulle samuti koht ette nähtud. Liiga palju muidugi laua taga istuda ei saanud. Tuli tantsu keerutada ja kokteilibaaris käia ning sööki ette kühveldada ja  kuna mind määrati mingil kummalisel põhjusel toostimeistriks, siis ka tooste öelda.  Ma tegelikult tean, miks mind valiti - mulle meeldib rääkida, aga kahjuks ei arvestatud asjaoluga, et ega ma lühidalt ja konkreetselt midagi öelda oska.

Tore oli sõpru näha ja pulmad on minu lemmikpeod. Kahju, et sinna nii harva saab. Tahab keegi mind oma
pulma kutsuda?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar