reede, oktoober 07, 2022

Üks, kaks, KOLM!

Tirts sai eile kolmeseks. Just nii. Läks õhtul kahesena magamaja ärkas hommikul kolmesena*.


Nüüd saab ta ka lõpuks mängima hakata. No varem andis otsida mänguasja, mis alla 3-aastastele keelatud poleks. Mitte, et ma oleks eriti püüdnud. Vaene laps on titest saati legodega mänginud. Tirts on mõistlik tüdruk ja teab väga hästi, et plastik süüa ei kõlba.
See võib muidugi muutuda. Eriti nüüd kus kinkisime talle mänguköögi. Oleks me vaid teadnud milline pusle see oli, siis ilmselt oleks läinud lihtsama vastupanu teed ja kinkinud lapsele sokke või midagi. 
Mulle meeldib mööblit kokku panna, aga ma ei mäleta, et mul oleks ühegi mööbliesemega läinud nii kaua kui selle mänguköögiga. Sealjuures tuleb ära märkida, et juhend oli hea. Tükid ilusasti nummerdatud ja kruvid sildistatud ja kotikestesse pakitud. Aga neid juppe oli tohutu palju ja kruvide hulk oli lausa loendamatu. Vaesele Mpsile, kes kaks tundi järjest ainult kruvisid keeras ja sealjuures ei torisenud ega porisenudki eriti, tuleks anda lausa medal. Ilmselt pingutas tütrekese nimel. Minu mööbeldamisi poleks ta küll nõus poole ööni tegema.

* no kui nüüd just juuksekarva lõhestama hakata, siis Tirts sündis poole kahest päeval, seega ärkas ikka kahesena.

2 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Mul terve neljapäevane päev piinas tunne, et kellelgi nagu peaks 6.okt sünnipäev olema. Tunne ei petnud :)
    Õnne pisikesele printsessile!

    VastaKustuta