reede, juuni 11, 2021

kool läbi

 Käisin eile lastega kohalikus titerannas. Meil siinkandis on liivarandadega kehvasti, aga seal on just väikestele lastele sobiv - madal ja liivane. Suuremad lapsed sulistasid nagu hülged vees ja Tirtsu kiskus ka ikka mere poole. Esmalt istus koos kõigi riietega plärts vette, aga pärast silkas porgandpaljalt ringi. Veest välja sain ta ainult suure kisaga ja sealjuures ei olnud kisajaks mitte mina.

Vot ja nüüd on tulemused käes. Tirtsul on palavik ja nina tatine. Niipalju siis meie plaanitud Lõuna-Eesti tuurist :(

Aga häid uudiseid ka. Kool sai läbi! Tõruke oli väga tubli ja lõpetas kiituskirjaga. Kõik viied! Ma tahaks öelda, et emmesse, aga mul pole kunagi kõik viied olnud. Algklassides oli hea, et kirjatehnika eest kolme ei saanud ja hiljem tuli juba vene keel. Ja noh, tähelepanelikud lugejad on ilmselt juba ammu aru saanud, et ka eesti keel ei saanud mul kuidagi viis olla. Aga vot Tõrukesel kõik viied. Ma olen väga uhke! Tõruke ise oli ilmselt ka kui esimesena kooli aktusel tema nimi välja hüüti.

Tirtsule hindeid ei pandud ja kiituskirju ei jagatud. Hea ongi. Muidu oleks võinud kurvastada. Tema akadeemiline karjäär ei lähe nii ladusalt kui Tõrukesel. See-eest aga on tal teisi kulda väärt omadusi - imeline vaba ja vahetu suhtlemisoskus, hea fantaasia ning väle keel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar