laupäev, aprill 17, 2021

suve moodi

 Täna näitas termomeeter varjus 17 kraadi sooja. See on juba peaaegu t-särgi ilm ju! Mitte, et tegelikult saaks veel niimoodi poolpaljalt käia. Merelt puhub jahe tuul, nii et tuleb tahtmine läkiläki lõua alt kokku siduda. Aga tuulevarjus andis juba olla.

Suvistest võngetest tingituna tegime ka selle suve esimese grilli. Tõime välja aiamööbli ning seadsime liivakasti valmis. Viimase osas on küll veidike veel täiendust vaja. Liiva näol. 

Tirtsule panin erkpunase jope selga. Senini on ta mul õues ringi lipanud helehallis kombekas, aga see on üsna täpselt kulu värvi. Sellises varjevärvuses annab teda põllult otsida. Tirts on nimelt uskumatult kiire. Piisab mul korraks tähelepanu uitama lasta kui juba on ta silmapiirilt kadunud. Enamasti läheb rutakal sammul mere poole. Vahel aga hüppab vana reformvoodi põhjal (mis Papal võrkude puhastamiseks on üles seatud) või revideerib mõnd nurgatagust. Pean talle vist raadiosaatjaga kaelarihma külge panema, muidu saab tedagi metsast taga otsida (nagu kuus aastat tagasi Tõrukesega juhtus).

Tõruke on juba suur mees ja käitub nagu... nagu oleks kauakardetud puberteet juba kohal. Täna oli meil tõsine tüli, mis sai alguse sellest, et ma olin ta mustad sokid pessu pannud... Rõhuasetus sõnal mustad. Lisaks vedelesid need vannitoa põrandal. Kust pidin mina teadma, et neid mingi hinna eest pesta ei tohi ja kui ma ikkagi midagi nii koletut peaks tegema, siis avanevad põrgu väravad ja taevast hakkab sadama sulatõrva. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar