pühapäev, detsember 22, 2013

Vahemerehõnguline jõulupidu nr 1

Jõulud said sel aastal Kreekapärase avapaugu. Taas sai harjumuspäraselt erakorraliselt hästi süüa. Kalkun esitas küll väikese väljakutse, et selle viisakalt söödud saaks, kuid hakkama sain. Suppi kiitis isegi Mps ja no lihapallidest ei tasu rääkidagi. Või noh, tasub küll, aga fakt on see, et kui ikka pole ette nähtud silmarõõmu leida või lotovõitu saada, siis võid süüa kasvõi kümme lihapalli ja ikka on tulemus null. Aga ma lohutan end sellega, et mida rohkem ma lihapalle vohmisin, seda enam suurenes teistel tõenäosus saada õnnelikuks (või noh, need kes tuumapohmellipalli said, vist väga õnnelikuks ei saa). Aga teate vanasõna, et kellel ei vea lihapallimängus, see võib koogi seest raha leida. Ja mina leidsin! Rikkus tuli majja ja õnn õuele.
Kingitustega läks ka hästi. Kuigi keegi minu kingitusi ei tahtnud, siis lõpuks olid viimased sunnitud need ikka endale võtma ja ehk väga valjusti ei nuta. Mina jäin igatahes rahule. Eriti maitsvad oli see kingitus, mille Saarlanna mulle edasi kinkis. Tõenäoliselt vaatas, et ma olen nii kõhnaks jäänud ja nägu nagu kitsejälg.
Ja sauna sai ka. Enne jõule vaja ju mustus lahti sulatada.
Tegelikult oli väga tore üle pika aja sõpru näha ja juttu vesta. No lihtsalt ei saa mainimata jätta, et meil on nii tore ja armas ja hea seltskond. Aitäh, et mul olemas olete!

P.S Sõitsime mitu korda üle ülemiste ristmiku ja läbi tunneli, aga ülemistevanakest ei näinud kusagil. Juu teeb haltuurakorras jõuluvanakest mõnes kaubanduskeskuses. Nendesse ei tasu enne jõule minna, sest seal on hullumaja. Ja minu niigi nõrk närvikava võib saada veelgi enam kahjustatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar