esmaspäev, oktoober 14, 2013

Mina olengi uus Ingrid

Täna käis meil külas Laisik ja värvis möödaminnes mu hõbedase laka ära. Ilus ja tume parukas on mul nüüd. Nagu Lumivalgekesel. Või noh, vähemalt ma ise arvasin nii. Küsisin Mpsilt ka arvamust. Ta ütles, et näen välja nagu Ingrid Rüütel. Niipalju siis kauneimast ilma peal....

5 kommentaari:

  1. ise ta seda noris, ütles, et on nüüd kuri brünett, ma lihtsalt pakkusin selle peale võrdluse välja :D

    VastaKustuta
  2. ma ei täheldanud tegelikult väga palju neid halle karvu, aga tumedamaks läks ikka mitu tooni.. ja Mps, ära pirise, oleks Sa oma blondi värvi ka välja toonud, küll me oleks ka Sulle mõne luukalaigi leidnud.. mul paar ideed on praegu, kelle pilti me siin siis näeks :D

    VastaKustuta
  3. Mina ei tea. Mõtlen siin juba mitmendat päeva ühtepidi ja teistpidi, aga ma olen Ingrid Rüütlit alati väga vingeks naiseks pidanud. Ja ta välimusele ei oska ka etteheiteid teha. Ilus ja hoolitsetud juustega naine.

    VastaKustuta
  4. issand kui vinge pilt :) kesse tegi?

    VastaKustuta
  5. Jupike, ega mul ka Ingridile midagi ette heita pole. Oma vanuse kohta näeb ta küllaltki hea välja, aga sellegipoolest meeldiks mulle kui mind võrreldaks kauneimaga kogu ilmas või siis vähemalt mõne pisut eakohasema eksemplariga.

    Sesamy. Pildi autorid oleme Siima ja mulle tundmatu fotograafiga kolmepeale kokku. Minu osa oli väike. Ingrid sobis ideaalselt Lumivalgekese kingadesse. Järjest enam veendun, et ilmselt nägi Lumivalgeke pensionieas just selline välja...või mine sa tea, äkki Ingrid ongi Lumivalgeke!

    VastaKustuta