pühapäev, veebruar 17, 2008

Külmad kringlid, juustupallid ja küttekehad

Meie tänases kokanduslikus nurgas räägime kringlitest. Juustukringlitest. nimelt seoses külmade kuid seeest kaunite ilmade tõttu õnnestus mul juustupallikesed* juustukringliteks külmetada. No mõtlesin mina, et mis ma kurvastan, on kringelgi ju väärt asi, ainult külmalt ei kõlba kuhugi. Soendasin siis puhuriga kringlikesed üles. Aga puhuri viga on see, et ta puhub. Puhus külma varvastest igale poole mujale. Nii juhtuski, et kui ma Laisiku juurde maandusin värisesin nagu haavaleheke. Aga oh hoolitsust. Süüdati minu jaoks kamin ja sai ohtralt teed joodud (muud külmarohtu mulle kui kainele autojuhile polnud kahjuks ette nähtud) a selle külma välja saamiseks olekski ma baarikapipealse ilmselt tilgatumaks joonud. Ja kellele seda häbi ja purjus Pillet siis vaja oleks olnud.
Suur tänu Kaminale, Puhurile ning Teele elupäästmise eest, aga et tõeliselt sooja saada tuli ikkagi Radiaator kaissu võtta.

*hellitusnimi varvastele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar