reede, august 17, 2007

Õpetus kuidas saada Zombiks

See on lihtne. Tehke nii nagu mina tegin.
Minge avalikule istungile ja tõesti üritage aru saada, millest täpselt räägitakse. püüdke jälgida ja talletada kogu olulist informatsiooni.
Miljon sõna minutis, neli tundi järjest... See teeb (las ma arvutan) - kakskümmend neli miljonit sõna. Järjest. Minu väike aju on võimeline vastu võtma kõigest miljon sõna tunnis ja mitte rohkem kui kaks tundi järjest.
Peale esimest tundi avalikku istungit tundisn kuidas mu aju vaikselt kärssama hakkas. Veel pool tundi ja see tossas juba nii, et paksu musta suitsu ajas kõrvadest ja ninast välja. Õnneks saabusid tuletõrjujad ja kustustasid põlengu. Järgmise tunni lõpuks oli minu aju end käsnana kustutusvett täis imenud ja lokksus koljus nagu rasvane millimallikas või siis äärmisel juhul ports kapsahautist. Järgmise poole tunni jooksul tambiti see vähenegi mis veel aju meenutas justkui nuiaga kolju külge kinni, nii et ma zombifitseerusin täielikult. Viimane tund ei suutnud mulle enam midagi kahju teha, kuna polnud enam midagi mida kahjustada.
Ülejäänud päeva käisin ringi....brain...more brain!!! (jah see tuli sellest, et ma olin lisaks veel näljane ka)..
Jah, edukas komandeering. Teinekordki.

zombi pilt

2 kommentaari:

  1. Sellel neiu zombil on minu sonks...ma vaatan siin

    VastaKustuta
  2. ma ka vaatasin, et üsna sinu nägu zombi :P

    VastaKustuta