teisipäev, juuli 24, 2007

MOTT

Ma tegin eile fenomenaalse avastuse. Nimelt on juba sõnasse uni sisse kodeeritud niu. St kui mul on kallal ilgem niu-niu-niu, siis võib see täiesti vabalt olla tingitud unest. See seletab, miks ma viimastel päevadel selline niu-niu-niu olen olnud
Tõestus:
...niuniuNIUniuniUNIuniuni...

Eile näiteks olin ma nii väsinud, et peaaegu miski ei tundunud mulle ahvatlevam kui võimalus voodisse kerra keerata ja magada nagu muiste. Aga Laisik ja Murueit ei lasknud sel sündida. Sundisid mind pannkooke sööma ja veini jooma. Häbematud sellised!

Täna on seis veel hullem. Ma kaalutlen tõsiselt oma mullivanniruumi baldahhiinvoodi muretsemist. Siis saaks töö ajal ilusasti puhata.

magava lambukese autor on andekas noor soomlane Pete Revonkorpi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar