reede, juuli 27, 2007

Nii vähe on õnneks vaja!

Ma lahendasin oma igavuseprobleemi. Ostsin endale matkapottide-pannide komplekti* ning priimusele tagavara gaasiballooni ja nüüd sätin neid erinevas järjekorras laua peale ritta ning imetlen. Oo kui kaunis! Oooo kui ilus! Ooooo!!! Oooo!!! Oooo!!!!! Lihtsalt ei suutnud vastu panna. Matkatarbed on minu nõrkus.

praegu on mul täielikust õnnest puudu veel:
  • Magamismadrats, mis käiks kokku imepisikeseks aga oleks pehme ja peaks sooja!
  • Kausike, kuhu panna sisse putru ja puha ja loomulikult ka lusikake ja kahvlike ja üks korralik Nuga. Puss. või asi,
  • Matkasaapad (üldse mul veel korralikku rõivastust pole
  • joogisüsteem minu kotile (mitte et mul seda niiväga vaja oleks, aga see oleks ju peen :D ja Gotfried on muidu janune
  • Kirves - mulle nii meeldis see väike kirvekene, mille me kanuumatkale laenuks saime, see oli küll nüri kui võinuga aga siiski. Või siis väheamlt saagigi. isegi korralikku nuga mul pole. Mis elu see selline on, ma küsin???
  • Matkakäterätt - no sellist väikest aga vett imavat. Praegu on mul pool kotist käterätti täis.
  • Ja kindlasti on neid veel hulgi, aga mulle lihtsalt ei tule kõik korraga meelde.
Mis teha, ma olen fänn!

Igastahes paar tundi veel ja siis läheme höödlöstölt pöksö vöröstömö!

* Palk tuleb ju ometigist esimesel päeval ära kulutada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar