teisipäev, mai 16, 2023

Suvine abipalve

Tunda on suve lähedust! Seda näitab nii see, et õues on soe ja sääsed, kui ka see, et ühtegi vaba nädalavahetust ei ole. Sel nädalavahetusel käisin näiteks Eesti meistrivõistlustel. Mina olin kõigest tehniline tugi, kaasaelaja ja pisarapühkija. Võistles Täpike. Nüüd te kindlasti imestate, et mis meistrivõistlused. Ma olen küll ohtralt kiidelnud oma andekate lastega, aga sportlikud saavutused pole senini esiplaanile saanud. Ja nüüd äkki meistrivõistlused! Nojah, need olid meistrivõistlused tagasitõmmatavate legoautode kiirenduses. See on üks tore üritus, mida juba kolmandat aastat meie väikesel saarekesel korraldatakse. Rahvast tuleb kokku igalt poolt ja Täpike osales juba teist aastat. Tõsi. Ka sel aastal ei tulnud meistritiitlit. Isegi kui neiu sel aastal strateegiliselt lähenes. Nimelt käib võistlus kolmes kategoorias. Kõige vähem on osalejaid kolme ja enama mootoriliste klassis ja just seetõttu pidi ta selles osalema - kõige suurem tõenäosus võita.  Võibolla oleks võiduvõimalused olnud tiba suuremad, kui preili oleks enne kodus katsetanud, kas ta auto üldse jaksab nõutud vahemaad läbida...

Õhtul vaatasin juurovisiooni. ETV 2-st. Seal on poole parem. Kõik viiplejad olid toredad, aga Jegorile annaks küll eriauhinna. Tõeline talent!

Emadepäev algas ilusasti, aga lõppes nii nagu oleksin õhtul jurovisiooni kõrvale ohtralt Kuressaare kraanivett joonud. Mul pole ammu nii vilets olla olnud. Õnneks lähevad seda sorti hädad enamasti kiiresti üle ja täna olen juba vinks-vonks. Igaks juhuks veetsin poole tööpäevast rahulikult kalmistul jalutades. Seepärast mulle minu töö meeldibki, et igav siin ei hakka ja valdkonnad on seinast seina...

Nüüd aga palun soovitusi, mida võiks üks neljanda klassi poiss kooli laadal müüa. Tõruke nimelt otsustas, et ta tahaks osaleda, aga mida müüa, seda ei tea. Ja nüüd vaadatakse mulle suurte silmaga ootusärevalt otsa, et mõelgu ma midagi välja. Ja ükski asi, mis ma välja pakun, ei sobi. Niimoodi ei saa ju rallit sõita. Mina omal ajal võisin küll igatsugu värki müüa. Mäletan, et ükskord müüsin nähtamatuid loomi... Kõik osteti ära! 

Täpike tahtis ka osaleda, aga tema peab samal ajal olema linnas lauluproovis, nii et poole vähem nuputamist.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar