esmaspäev, veebruar 14, 2022

Mitu halba asja sul täna juhutnud on?

Eile, hilisel pärastlõunal teatas Täpike, et ta tahab sõpradele kooli muffineid viia. Šokolaadisüdametega kaunistatuid. Loomulikult polnud meil kodus ei šokolaadi ega muid vajalikke koostisosi. Olin kuri emme ja ütlesin, et muffineid ei saa ja teinekord tulgu oma plaanidega varem välja kui viimasel sekundil ja ei, me ei hakka eraldi selle pärast poodi sõitma.

Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab. Täpike helistas aga Mammale ja valas paar suurt krokodillipisarat. Mamma, kes pole selline kivisüda nagu ema, leebus koheselt. Lõpuks sõitis ikka Mps "linna" poodi ja Täps sai oma muffinid. Aga tõesti, on alles manipulaator. Ma olen näinud, kuidas Täpike peegli ees harjutab haleda näo tegemist...

Täna kohtusin veel ühe haleda kujuga. Seekord oli see Tõruke, kes teatas, et sõbrapäev on maailma kõige hullem. Tänase päeva jooksul olla juhtunud 11 halba asja (telefonikõne ajal jõudis number juba 12-ni, ma ei taha teada, mis see õhtuks on) ja ainult 3 head asja. Ma küll lohutasin teda, et juu õhtu poole heade asjade osakaal suureneb, aga poiss oli veendunud, et siin ilmas tema jaoks enam midagi head ootel ei ole...

Ma saaks ka kindlasti päris mitu halba asja kokku, kui otsima hakkaks.

1) Äratuskell helises liiga vara (mitte, et see tavaliselt hiljem heliseks)

2) kaal näitas üüratuid numbreid (juba pikemat aega näitab, isegi uue kaalu ostmine ei aidanud)

3) märja peaga magamamineku tulemusel ei olnudki soeng ideaalne vaid erakordselt lopergune (ega kuiva peaga magama minnes olukord parem oleks)

4) Tirts oli hommikul väga kuri ja tahtis oma hommikusöögist lõuga mu kleidi sisse pühkida (soov jäi siiski realiseerimata)

5) Tõruke oli pahur ja riidles minuga, et ma sunnin teda kooli minema (oh õnnetust, kuri lapsevanem)

6) Tee oli libe kui tatt (praegusel tatisel hooajal on tatti niigi palju)

7) Jäin tööle 3 minutit hiljaks (juu peab siis vaatama, et lahkumisega hiljaks ei jää - kaks korda hilinemist oleks juba selge liig)

8) Printerist sai paber otsa (panin uue portsu printerisse, aga ikkagi, milline halb päev)

9) Üks kiri oli kaduma läinud (leidsime otsimise peale üles, aga see ei muuda päeva rõõmsamaks)

10) Kohvipiim oli eilse kuupäevaga (see, et kõlbas imeliselt, ei lähe arvesse)

11) Salatis oli liiga palju sibulat (isegi minu jaoks, kes sibulaga hästi läbi saab. Nüüd ei taha keegi minuga musitada. Mitte, et muidugi liiga suur tung oleks).

12) Tõruke helistas ja kaebas oma raske elu üle üritades tekitada minus süütunnet (õnnestus, ta on selles osav)

13) Unustasin, et pidin helistama juristile (tuli meelde, aga ikkagi...)

14) Helistasin juristile ja ebameeldivate tööasjade äng laskus mu peale (nüüd olen ängistatud). 

15)  kõik on hukas...

Ja päev on alles poole peal! Mõelda vaid kui palju halba saab veel juhtuda! Elagu negativism!

3 kommentaari:

  1. Mul juhtus eile 2 halba asja. Esiteks sain ma 41-aastaseks ja siis sain positiivse koroona testi. 🙄😜

    VastaKustuta
  2. Mul juhtus täna kaks halba asja. Esiteks sain teada, et Katarina on 41-aastane ja teiseks, et ta sai kaks triipu...
    :D
    Vabandust ka muidugi trollimise eest!:)

    VastaKustuta
  3. Palju õnne (ja ilmselt oleks paslik ka tervist soovida) Katarina möödunud sünnipäeva puhul! Ning sügav kaastunne lendavale konnale raskete üleelamiste puhul.

    VastaKustuta