kolmapäev, veebruar 09, 2022

Kuri tädi

Oeh, see 1. aasta lasteaias on ikka väga väsitav. Algas kõik kenasti, aga nüüd, alates jõuludest, on Tirts käinud lasteaias sisuliselt nädalase intervalliga. Nädal lasteaias, nädal nohuga kodus, nädal lasteaias, nädal kõhuhädadega kodus, nädal lasteaias, nädal nohu JA kõhuhädadega kodus.

Ausõna, ma olen sellest nii väsinud. Ja mul on sealjuures veel lihtne. Ma käin tööl koduste eemal, aga vaene Mps töötab ju kodukontoris, kus hoolimata Mamma tugevast toest lapsehoidmisel, on töötegemine ikkagi raskendatud. Aga isegi mina hakkan ära väsima. Pooled ööd laps kääksub ja vääksub, sest küll on vaja oksendada, küll on nina tatine ja õhk ei käi läbi, kord on lihtsalt vaja kontrollida, et ega emme ometi ei maga ja kui magab, siis üles äratada. 

Võite ise arvata, millist mõtteerksust minult tööl oodata võib. Ja nii võib kurjaks ära minna. Vahel tekib lausa tahtmine kellelegi halvasti öelda. Mul on tunne, et hakkan meie kollektiivi kõige kurjema tädi kohale pretendeerima juba. Ometi meeldib mulle mõelda endast kui meeldivast ja sõbralikust inimesest. 

Sellega seoses hakkas ükspäev silma gümnaasiumi aastaraamat, kus mind kirjeldati nii*:



Mis on tänaseks saanud sellest rõõmsameelsest, ülisõbralikust, abivalmis optimistist, kes on lausa heatahtlikkus ise? Oleks päris põnev lugeda, mida mu praegused töökaaslased minust arvavad. Tõenäoliselt oleks nad küll liiga viisakad, et aus vastus kirja panna. Hästikasvatatud inimene ei ütle ju teise kohta, et ta on vinguv ja hädaldav tänitaja, kes norib kirjavigade kallal (tehes sealjuures ise palju hullemaid vigu) ja ajab juuksekarva kolmeks lõhki.

Aga võibolla... ma ütlen, et võibolla, ühel ilusal päeval, mil ma olen oma ööune normaalselt täis magada saanud, toad on korras ja lapsed käituvad viisakalt, võibolla ma siis muutun jälle rõõmsameelseks, ülisõbralikuks ja abivalmis optimistiks. Kuigi kahtlane. Kahju on juba tehtud. 

*see on muidugi edasiminek võrreldes sellega, mis minu kohta põhikooli alguses kirjutati, mis nägi välja umbes nii: "Tark, tark, tark, väga tark, juuksed punased või pruunid, tark, tark"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar