teisipäev, oktoober 09, 2018

Laulupeole?

Teate, ma hakkasin rumala peaga taas koorilaulus käima. Ma pole mingi 15 aastat vist kooris käinud. Nooti ei tunne ja viisi ei pea. Aga no kui vaja minna, siis tuleb minna. Ja et asi oleks põnevam, siis ei läinud ma sellisesse koori, kus on sada lauljat ja keegi ei saa aru, kui sa ainult suud liigutad või vaikselt omaette jorised. Ma läksin ikka sellisesse, kus igas häälerühmas on umbestäpselt 2 inimest. Nüüd ma siis harjutan ja huilgan kodus hirmutades kasse ja lapsi.

2 kommentaari:

  1. Harjutamine teeb meistriks! :o)

    VastaKustuta
  2. tegelikult saab laulupidu näha-kuulda ka palju odavamalt, kui põrandaaluste kooride kaudu ennast kohapeale smugeldades... vaadates seda telekast näiteks :D ja kindlasti lihtne ja loogiline variant: ostan pileti ja vaatan-kuulan teiste laulu koha peal on kõiki kasutatud ressursse kokku liites odavam ja lihtsam..
    aga fiiling on ikka hoopis teine, sest tegelikult unustad kõik need kõrgehinnalised laulikud, proovis higistatud tunnid, kulutatud närvirakud, jnejne kui seal kaare all koos teistega laulad ja avastad, et NII ÄGE! :)

    VastaKustuta