neljapäev, oktoober 22, 2015

Tingel-tangel-tungel

Eile sai minu esiklaps neljaseks. Minu idülliline ettekujutus mõnusast sünnipäevahommikust purunes kiiresti. Kui küünla ja kingitustega last üles laulma läksime, siis teatati resoluutselt, et nii vara hommikul on selline lõugamine täiesti välistatud. Sejärel leiti, et küünlaid on liiga vähe ja toodagu juurde ning lõpuks ei sobinud kingitused ka. Ühesõnaga draama-draama.
Kui hommikusest unejonnist üle saadi, siis oli Tõruke muidugi väga uhke ja tähtsust täis, et selline oluline päev on. Kõik kes vastu tulid said kuulda, et täna on sünnipäev, saadakse neljaseks ja torti saab kah. Minu arust tuli päris maitsev tort.
Õhtul koju jõudes hakkas Tõruke laulma: "Kutsus kokku külalisi, kalvaseid ja sulelisi..." Nii oligi . Külalisi tuli päris paras ports  ja kisa ületas tavapärase kolmekordselt. Nädalavahetusel Tallinnas kus minu ja J.-a sünnipäeva tähistati, oli müratase vähemalt 3 kui mitte 4 korda väiksem, kuigi rahvaarv oli vähemalt poole suurem. Vähemalt, sest mul ei õnnestunud eile kordagi inimesi kokku liita, kuna valdav osa kihutas ühest toast teise ja ma lugemine läks segamini.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar