reede, jaanuar 30, 2015

Laulu-laulu-laulu-laulu-laulukarussell

Kas teate, mis on viimasel ajal minu lemmiksaade televusserist? Õige vastus - Laulukarussell. Seda te poleks pakkunud, ah? Mps ka imestab, et mis see mulle küll pakub. Ei tea isegi. Juu elan läbi oma täitumata lapsepõlveunistusi.
Nimelt kui mina veel väike olin, siis vaatasin Laulukarusselli ja neid lapsi kes seal laulavad ja mõtlesin, et ma laulaks iga kell vähemalt sama hästi kui mitte paremini (siis ei olnud muusikatädi mulle veel öelnud, et mul olla karu hääl ja parem oleks kui ma ei laulaks ja piirduks vaid luuletuse lugemisega). Eriti ahvatlevad tundusid mulle aga auhinnad, mis nad sealt said. Isegi see kummist krokodill oli ahvatlev. Barbidest ja disniländi sõitudest rääkimata.
Mingil kummalisel põhjusel, mind siiski Laulukarusselli saatesse osalema ei saadetud. Ilmselt sellepärast, et olin leidmata talent (ja selleks jäingi). Seetõttu jäigi mul üle vaid saadet telekast vaadata ja kujutada ette kuidas mina neid barbisid võidan.
Nüüd ma enam osalemisest ei unista (no ei kvalifitseeru vanuse poolest lihtsalt) ja barbid ka ei huvita enam, aga Laulukarusselli vaatan ikka. Üritan siis ära arvata, kelle žürii võitjaks valib. Enamasti arvan valesti.  Kahtlustan, et asi on žürii, mitte minu muusikalises tajus.
Selle Laulukarusselli ainus negatiivne omadus on see, et mul jäävad laulud hirmus kergesti kummitama ja siis ma käin ja laulan/ümisen/jorisen nädal aega viimases saates kuuldud laule. Aga Tõruke (ilmselt tulevane Laulukarusselli žürii liige) ei hinda minu lauluoskust sugugi kõrgelt ja nii ma saan tema käest pidevalt riielda, et julgesin häälepaelu paotada...

Sel nädalal on mul vahelduva eduga kummitanud
"Taevas paistab päike,  olen lõoke väike,  laulan liili-lõõlila, liili-lõõli-lalalla." (see pisike tüdruk laulis nii ilusasti ilma ühegi r-täheta!), "Miks lastel aia taga, ei ole saba, pole saba? Miks kena pehmet karva võib silmata nii harva...", "Oi tulikakollane lõõm,  tuulelõkkena puude all kooldub,  mul oli üks ilus rõõm,  ja see rõõm polnud millestki loodud..." "Vaata eemalt, ära tule veel, vaata kaugelt, ära tule veel... See on minu ja mu tuule keel..."

Järgmisel nädalal juba uued laulud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar