esmaspäev, september 30, 2013

Vanem venna

Tõruke näitab juba üles hoolivust oma väikese õekese suhtes (lisaks kallistamisele ja musitamisele).
Tegin mina täna köögis pannkoogitaigent kui neiu üles ärkas ja hakkas vaikselt häält tegema. Üks hetk tuli Tõruke, võttis mul sõrmest kinni ja viis mu Täpsi juurde, ise sellise näoga, nagu tahaks öelda, et mis emme sa selline oled, kas sa ei kuule, et su laps nutab.
Kuulen küll. Liigagi hästi ja liigagi tihti. Ühel kahest on ikka mingi mure. Ja magavad nad endiselt vahetustega, et mulle ometi vaba aega ei jääks.
Aga ei Tõrukesest on majapidamises palju abi. Näiteks ilma temata peseks ma köögi põrandat palju harvemini. Tõsi, ma ei teeks seda küll piima, keefiri ja mahlaga, nagu Tõruke, aga mida tean mina ka tänapäevastest laminaadi hooldamise meetoditest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar