esmaspäev, aprill 29, 2013

Talgud

Möödunud nädalavahetuseks olid planeeritud puisniidu riisumise talgud. Kuna aga puisniit oli vee all ning allveeriisumise jaoks on ilmad siiski veel pisut jahedad, korraldati see püha üritus hoopis minu maakohas. No ei saa ju tasuta tööjõul lasta raisku minna.
Ilm läks ka riisumise ajaks imeilusaks - linnud laulsid, lilled õitsesid ja liblikad laperdasid ringi. Kotkad hoidsid meie grilllihal kõrgelt pilku peal ja kõik talgulised said juurde mõnusa suitsuaroomi. See on selle kevade hitt nr 1. Suur aitäh kõigile, kes abis käisid!
Te ju teate, kuidas mulle meeldib kevadeti riisuda, röövida ja põletada :D See teeb kohe tuju heaks.

Täna käisin linnas arsti juures. Selgus, et mul on siiski teoreetiline võimalus saada teada, et kas Täpike on poiss või hoopis tüdrik. Kuu aja pärast on ultraheli ja võite siis uuesti küsida. Või noh. Ilmselt pole vaja küsida, vaevalt, et ma seda oma teada suudaks hoida :P

1 kommentaar:

  1. Seoses puhkusereisiga Türki jäin sellest lõbust küll ilma. Suured tänud talgulistele! Mis veel tegemata tuleb mul ilmselt üksi ära teha, sest Lemmi läks kolmeks nädalaks Norrasse kokandust stažeerima ja nii üksi kodus,aga 25-ks peab plats puhas olema, sest siis peab meie Piret seal oma 50-ndat sünnipäeva.

    Isa Mati

    VastaKustuta