esmaspäev, august 13, 2012

sügisene

Kuidagi sügiseseks kisub siin keset suve. Käisin ükspäev ujumas. Vees oleks veel andnud olla, aga sügistuul oli nii külm, et vette saamine oli juba suurem kunsttükk. Õnneks olen ma osav. Täna võtsime kartuleid. See kah täitsa sügisene tegevus. Õigem oleks öelda muidugi, et Mps võttis kartuleid ja meie Tõrukesega targutasime peenramaa servas ja utsitasime vaest meest kiiremale tööle. Kui nüüd veel kased ka kollaseks läheks, siis oleks täitsa sügis käes. Ehk veel ei lähe.

Muidu aga veereb eluke siin ikka sama rada mööda. Maadlen Murdja Mustukesega. Seoses Nabi imetabase etteastega olümpial sai vaadatud ka pisut maadlemist. Üldiselt ei kuulu see sugugi minu lemmikalade hulka, aga no milline äratundmine. Siis kui mina üritan  lapsel mähkmeid vahetada, siis käitub tema täpslt nii nagu ma tahaks teda matile maha suruda ja väänleb nii, et selg kordagi maad ei puutu. No nagu sinises trikoos Kim sellel pildil:
Õnneks oleme me erinevas kaalukategoorias nii et ma päeva lõpuks suudan ta ikka alistada.
Aga nüüd on olumpiamängud ka läbi...

2 kommentaari:

  1. Mul oli täpselt sama sügisene tunne üks päev, õhk oli niigi karge, mere ääres aga lausa lõikavalt külm. Ka vesi on nüüdseks juba nii jahe, et mõni mees isegi ei kaaluks merre minekut. Meie Marteniga ikka lähme.

    VastaKustuta
  2. Täna jalutades tundsin küpsete õunte lõhna - valge klaar on küll suveõun, aga õunad on ikkagi sügissaadused...

    VastaKustuta