teisipäev, juuni 05, 2012

Liiga palju asju

Avastasime ükspäev, et meil on kodus liiga palju asju. Nüüd oleme paar päeva tegelenud mammona vähendamisega. Esmalt eemaldasime kappidest ketsid, mis kellelegi jalga ei läinud. Seejärel eraldasime terad sõkaldest ning kindad mütsidest, eile eemaldasime sahvrist kolmveerandi tühjadest purkidest ja plastkarpidest. Isegi kui mind tabaks sel suvel-sügisel üleloomulik moosikeetmise hullus, siis nii palju moosi ei jõuaks isegi mina keeta. Pealegi on mul sahvris veel hulgaliselt eelmiste aastakäikude moose ja need ei vähene eriti eduliselt. Võibolla kui tõruke suuremaks kasvab ja nõuab: "võta ära paha manna, hoopis moosi mulle anna", hakkab ka moosi rohkem kuluma. Samuti saatsime maale asumisele terve hulga väärisvara, mida me ise eales ei kasuta. No nagu näiteks pruuni savist serviisi või vihmaussitopsikese... Kohe kergem hakkas. Ja sahver on nüüd ilus ja korras.

2 kommentaari:

  1. Ma koristasin ka puhkuse ajal sahvrit, sinna lihtsalt ei mahtunud enam midagi:( Vedasin ära hulga purke, mida vaja võiks minna, viskasin ära hulga purke ja karpe ja totsikuid ning veel hulga nodi, mida ma vaatamata mitmele koristamisele siiani polnud ära visanud. Nüüd mahub ikka vajalikke asju ka riiulitele:) Aga see on uskumatu, kui palju inimestel nodi koguneb, eriti veel, kui sa oled vanemalt põlvkonnalt neid päranduseks saanud.

    VastaKustuta
  2. Selle viimase lausega olen ka 100% nõus. Meil ju nii ongi. Mul päris isiklikku vara on endiselt häbemata vähe (ja ma ei saa öelda, et ma kurdaks selle üle).

    VastaKustuta