kolmapäev, september 07, 2011

Pühendunud või lihtsalt hajameelne

Täna hommikul avastasin, et olin eile töölt tulles lauatelefoni tasku pistnud. Vot nii pühendunud olen tööle, et soovin, et mind ka kodukontorist töönumbrilt kätte saaks. Kahju ainult, et need juhtmevabad lauatelefonid minu kontorist linnani ei levi.
Aga kuidagi hajameelseks olen muutunud. Järgmisel korral avasan, et olen kogemata kirjutuslaua või arhiivikapi kotti toppinud...

2 kommentaari:

  1. Terissid Metsavahi nännelt:)
    Sul peaks aeg sealmaal olema jah,et muutud hajameelseks:)
    Ma näiteks Joosepit oodates eksisin Piiri metsas ära. Vahtisin ühte torniga maja ja olin kindel,et olen enese teadmata üle Väikse väina tulnud ja Öörikule jõudnud. Pisut edasi seigeldes tulid juba teised Linnuse küla majad tuttavamad ette.Tegu oli Mihkli-Jaagu maja torniga...
    Nii et on ainult aja küsimus, millal sa ühel õhtul Milliga praami peale põrutad,et Orissaarde jõuda:))))

    VastaKustuta
  2. Ma üldse ei imestaks kui nii juhtuks...

    VastaKustuta