pühapäev, mai 03, 2009

Talgud

See nädalavahetus algas juba poole nädala pealt ja möödus puhtalt aiatööde tähe all.
Neljapäeval, nagu juba mainitud sai, oli töö juures hoogtööpäevak.
Reedel toimus Sutus suur devõsastamine. Sai isegi natuke õunapuid kärbitud. Ma ronisin kääridega puu otsa ja tegin näo nagu ma teaks, mis ma seal teen.
Laupäeval leidsid aset aga suured puisniidu hooldamise talgud. Üle kogu Eestimaa kogunesid kohale usinad talgulised (mõni tuli lausa jooksuga). Ja siuhvilks saidki mõlemad puisniidud puhtaks. Üksi riisuks ma neid ilmselt kuni jaanipäevani. Nii et suured tänud kõikidele kes kohale tulid. Tuleb tunnistada, et ma olin saabujate kvantiteedi osas palju skeptilisem. On mul ju selgelt meeles palju siis talgulisi tuli, kui mina ja Laisik samalaadset üritust korraldasime...
Talgute korraldamiseks oli muidugi imetabane ilm. Päike paistis ja linnud laulsivad ja päike paistis. Ei, see pole stiiliviga, ega ekslik kordus. Päike paistiski vähemalt kahekordselt. Kuidas muidu võis juhtuda, et ma selle lühikese ajaga, mis ma reha vibutasin, nii ära põlesin. Õlad ja selg on mul nüüd tumepunased ja oi oi kui hellad... Ninast ei tasau rääkidagi.
Kui rehad olid nurka visatud asuti grillima (kasutati "Ocean breeze" lõhnalist süütevedelikku), hiljem aga kui kõht oli täis, siis suunduti Ida-Saaremaale janu kustutama. Hommikul küpsetas Laisik veel oma imelisi pannkooke, mida serveeriti metsmaasikamoosiga ja siis oligi viimane aeg talgulised minema kupatada...
Täna on aga siinkandis lahtiste uste päevad.
Mina üritan päikese eest varjuda. Mul on hirm, et kui veel päikest saan siis lahvatan suure leegiga põlema.

1 kommentaar:

  1. Mps omalt poolt tänab veel kord kord kõiki talgulisi. Tulge järgmisel aastal jälle ja võtke seekord mittetulnud ka ka kaasa ;)

    VastaKustuta