esmaspäev, mai 19, 2008

Võtsin endale kassi...

või kaktuse...

See seletaks hästi kõik need kriimustused, mis mu kätel jalgadel laiutavad. Aga igav tõde on see, et sai lihtsalt maal väheke võsa maha võetud. Kujutage ette, millised kibuvitsapõõsad seal olid. Nende vars oli päris korrlaiku palgi mõõtu. Nii et siit väljakutse kinnisvaraarendajatele. Kui teil juhtub mõnel looduskaunil Natura alal, ehituskeeluvööndis, üleujutataval alal mõni pisike maatükike olevat, siis võiksite kaaluda sinna paarikümne palkmaja püstilöömist. Minu käest saate väärtuslikku kibuvitsapalki. Vargakindel. Koera ei pea võtmagi. Väärt äriidee, mis?

Ja siis veel see, et keegi on mulle salaja kallale tunginud. Raske nüri esemega on vastu pead löödud. Kes sooritas selle vandalismiakti minu pea kallal? Ei mäleta. Ilmselt sellepärast, et sain obaduse vastu pead. Aga muhk on vinge ja valus. Nüüd tuleb veel välja uurida, kas midagi kaduma ka on läinud.
...või olen ma pirukategemise käigus ise end taignarulliga vigastanud... Mind ei või ju teada

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar