teisipäev, mai 25, 2021

Udutorm ja kakssarvikud

Reedel sain kätte ka oma teise vaktsiinisüsti. Tegelikult oleks aeg ka "puugisüst" teha, oleks võinud lasta teise käsivarde selle sutsata, aga noh, pärast ei tea mille süüks kõrvalnähtusi ajada. Laupäeval oli mul taas jõletu peavalu. Ei teagi, kas kirjutada see vaktsiini kraesse või oli tegu klassikalise pingelanguse peavaluga. Mul on ennegi olnud, et just laupäeviti pea koledal kombel valutab. No ja need esimesed kolm nädalat tööl tagasi on olnud eriti tihedad ja raksed. Selles suhtes on nädalavahetus ju tore vaheldus, aga kui sellega kaasneb selline kole peavalu, siis läheb ju üks päev nädalavahetusest lihtsalt kaotsi. Kuidas sellist valu vältida? Muuta nädalavahetused ka pingeliseks? No siis jällegi pole enam läbipõlemine kaugel. Võtta tööl vabamalt? Seda ma jällegi ei oska.

Aga tööd on palju ja koju jõudes pole enam sugugi tahtmist arvutit vahtida. Seega ehk andestate, et kirjutan nõnna harva. Kuigi väike reaalsuskontroll kinnitab, et ega keegi siin igapäevaselt närviliselt mu postitusi otsimas ei käi. Ise tahaks rohkem kirja panna. Kui mitte muud, siis laste lõbusaid ütlusi, mis kahjuks kaovad mälust sama kiirelt kui unenäod. Mäletad, et oli mingi lahe ja terane lause, aga mis täpselt, vot seda enam ei mäleta.

Üks jäi meelde. Mäletate, mõni aeg tagasi oli siin paks udu. Justnagu Siil udus multikas. No ja siis täps kirjeldas: "Vaatasin korraks mere poole ja seal oli udu. Ja kui uuesti vaatasin, tuli udutorm!"

Udu ja torm ei käi kokku, aga ma sain aru, mida ta mõtles. Ta on mul üldse kiire keele ja iluleva kõneviisiga. Näiteks täna hommikul kooliteel autos ta muudkui seletas midagi ja ausalt, ma ei suutnud jälgida, mis ta täpselt vatras. Lõpuks ta teatas: "Panete tähele, mida ma siin teen? Ma täidan vaikust! Siin oli liiga vaikne."

Aga Tirts rebib järele. Sõnu on tal küll vähe, aga juba saab vestelda. Näiteks täna näitas mulle üht mänguasja. Mina ütlesin, et see on ükssarvik. Tema teatas: "Ei, kaks!"


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar