kolmapäev, märts 22, 2017

Hallo-hallo, Helgi Sallo

Appi-appi, kass läks kappi! Ma pole juba kolm nädalat mitte iitsatanudki siin. Kuhu see kõlbab? Häbi-häbi, püksis käbi :P. Ei saa öelda, et nende kolma nädala sisse poleks midagi mahtunud. Vastupidi. Liigagi palju on juhtunud.
Nüüd aga on mul paberite järgi puhkus. See on üks kauaoodatud sündmus. Mul olid ju puhkuseks suured plaanid. No minmaalselt maja valmis ehitada. Loomulikult ei lähe plaanid nii ludinal nagu loodetud, aga kolm päeva olen siiski ehitamisele pühendanud. Ja ühe võsas ragistamisele...

See kes loodab saada soolaleivapeole ja katsikule, peab veel kaua-kaua ootama, aga vaikselt ikka liigub. Vähemalt see soolaleiva küsimus. Katsikute vastu on mul kaks väikest armsakest, kes suudavad mu närvid nii krussi ajada, et puhas mõte kolmandast paneb silmanurga tõmblema ja käed värisema.
Aga ma lähen nüüd tagasi pahteldama....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar