pühapäev, oktoober 19, 2008

Näost rohekas Milli

Minu auto on minuga sarnane. Ka tema ei kannata laevasõitu. Kui vähekenegi loksutab, hakkab valjuhäälselt protestima ja tuledega vilgutama. Mina loksutamise peale küll karjuma ei hakka tõmbus oopis vaikseks ja vastavalt loksutamise astmele vilgutan valget või rohelist värvi näos.
Jah, minu autol hakkab praami peal pidevalt alarm tööle. Täna sõitsima Harilaiuga ja see kõigutas ikka mehemoodi. Ja nii oligi, et minu auto ja üks audi karjusid vaheldumisi. Tuleb uhkusega tunnistada, et minu Milli piiksus palju kõvemini kui audi :D (seni kuni ma ta lõpuks vaikima sundisin).

Aga miks me üldse praamiga sõitsime? Oktoobrilaste sünnipäeval käisime, sellepärast. Pidu oli nagu pidu muiste. Sai süüa ja juua ja sauna ja nalja. Nalja sai ehk kõikse rohkem. Kuigi süüa oli kah häbematult palju. Ise küpsetasin terve eilse hommikupooliku vahvleid nii et sõrmed kõrbesid ära (vahvlite torbikuteks keeramisest ikka). Nüüd on mul mõnusad krõbedad sõrmed. A vahvelused olid kah täitsa mõnusad krõbedad. Ja jäätisega sobivad imehästi kokku.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar