neljapäev, juuli 17, 2008

Tuhat ja tuline

Ja hoolimata minu viimasel ajal langenud kirjutamistempost, on see nüüd siiski käes. Minu tuhandes postitus. Kunagi ma mõtlesin, et kui ma oma kilopostistuseni jõuan, siis ei kirjuta sinna lihtsalt hülgemöla, nagu kõigis 999 eelnevas postituses vaid midagi ilusat ja midagi olulist ja midagi suursugust. Aga no ausalt, kui ma jääks ootama seda ilusat ja suursugust ja olulist, mis vääriks 1000. postitust, siis ilmselt ootaks ma viimse päeva pärastlõunani ja ilmselt ei jõuaks siis ka mitte postitust ära teha, sest maailm lõppeks ootamatult pool tundi varem kuilubatud sai.

Nii et tuli harilik hülgemöla postitus. Kui mul peaks kunagi midagi olulist ütelda olema, eks selleks on ju veel 10 000 ja 100 000 ja isegi 1 000 000 postitus veel täitsa vabad

Aga kõik kes te soovite minuga seda grafomaania verstaposti tähista olge nii head ja võtke klaasike veini või rummi vms. Või astuge minu juurest läbi, ma pakun kommi.

2 kommentaari: