reede, juuli 11, 2008

Mattunud

Teate, milline hunnik tööd mul laual praegu on? Ma ei saa aru, miks inimesed suvel ei puhka vaid mulle tööd tekitavad... Laual on selline kuhi pabereid, et ma pidin endale koopa kaevama, et arvutini jõuda. Isenesest on muidugi hea. Kui tulevad inimesed mulle tööd juurde toma, siis nad eimärka mind sellek uhja tagant ja ei hakka tobedaid asju küsima ja heal juhul lähevad tagasi, halval juhul panevad oma töö, mis nad mulle tõid paberikuhja tippu. Ükspäev see mulle laviinina kaela sajab...

Nagu näete, siis mulle meeldib vinguda

Miude. Meri on soe. Käisin taas kontrollimas.

3 kommentaari:

  1. On jah soe, see va meri. Käisin ka eile õhtul kontrollimas. Miskipärast teised vaatasid mind imelikult, aga seda lõbusam oli :o)

    VastaKustuta
  2. On jah soe ja täna koos lainetega, aga tuul miskipärast külm ja päike nagu rohkem pilve taga.

    VastaKustuta
  3. Mina käisin ka. Öösel. Tundus soe, aga päris kindel ma selles siiski poleks;)

    VastaKustuta