neljapäev, jaanuar 28, 2021

Kadunud asjadest ja veidi füüsikat ka

Kas keegi teab, kus see õnnetu Kadunud Asjade Maa asub? Mul oleks hädasti vaja oma id-kaarti sealt tagasi saada.  Ma tean, et see on kaardistamata ala, aga kindlasti on kellelgi infot selle kohta, kus need salajased portaalid asuvad, mis sinna viivad.  Ma tean, et üsna tihti võib neid leida pesumasinatest, aga need on sokkidele spetsialiseerunud. Ja siis on veel üks dimensioonidevaheline värav nimega "kindel koht". Minu id-kaart kasutas nähtavasti minu kotis asuvat sissepääsu Kadunud Asjade Maale. 
See on ainus selgitus sellele, kuidas see vidin kaotsi sai minna. Ma mäletan täpselt, et panin kotti lepingute kausta ja arvuti koos selle küljes oleva id-kaardilugejaga ning mõtlesin sealjuures, et ma ei hakka id-kaarti lugejast välja võtma. No et siis on kindel, et saab kaasa. Seejärel tõstsin koti diivanile, kohendasin veel toitejuhet, mis tahtis kotist välja ronida, seejärel torkasin koti lapsevankrisse, seejärel autosse ning lõpuks tööle jõudes võtsin kotist välja lepingute kausta, arvuti koos id-kaardilugejaga, milles kaarti ei olnud...

Olen terve elamise läbi otsinud, isegi kõik diivani- ja külmkapialused üle kontrollinud. Igasugust põnevat kraami olen leidnud, aga mitte kaardikest. Olen jõudnud juba staadiumisse, kus kontrollin ebaloogilisi kohti nagu sügavkülm ja pesumasina trummel. No kunagi ju ei tea, kas need Kadunud Asjade Maa portaalid on kahesuunalised või ainult ühtepidi läbitavad. Viimasel juhul võib eeldada, et kusagil on ka teistpidi läbitavad portaalid, aga kuhu need välja viivad? Miks mitte sügavkülma.

Kogu selle suure otsimise tulemusel olen pea terve maja ära koristanud. Vähemalt midagi head. Järgmisena lähen õue fööniga lund sulatama. Äkki kukkus kuidagi imekombel hange. Kõik kandekoti aatomid id-kaardi kohal otsustasid ühel hetkel mõned millimeetrid kõrvale võnkuda ja nii tekkis kotti auk, kust sai kaart välja kukkuda ja siis võnkusid aatomid tagasi?

See kõlab nagu eile muusikakoolis pealt kuuldud vestlus, kus üks magnetitest sisse võetud poiss selgitas teisele, et miks on magneti üks ots N ja teine S. No ikka seetõttu, et kui mõlemad oleks ühest poolusest, siis lendaks magnet ju tükkideks - teate küll samanimelised tõukuvad. 

Teine poiss, kes magnetitest suurt midagi ei teadnud, oli aga ajaloohuviline. Ta küsis esimeselt, et kas ta teab, kas venelased sõdisid selle pärast, et nad tahtsid võimu või selle pärast, et neile lihtsalt meeldis tappa. Magnetimees arvas, et ikka võimu pärast, aga ajaloohuviline leidis, et tegelikult ikka selle pärast, et neile lihtsalt meeldib tappa. Ta selgitas: "Vaata, neile ei meeldi tööd teha ja siis on neil igav ja siis mõtlevadki, et läheks tapaks inimesi."

Pärast avaldati veel vettpidav tõendusmaterjal ufode olemasolu kohta, aga sellest kahjuks enam minu lihtne mõistus aru ei saanud. Kuidagi oli see seotud 3 korda helikiirusest kiiremate lennumasinatega. Magnetifänn arvas, et ta saaks ise ka lendava taldriku ehitamisega hakkama. Pakkuge, mida ta oleks kasutanud õhulaeva hõljuma panemiseks?

3 kommentaari:

  1. Ma mõtlesin, et hoian oma tänase(d) kaotuse(d) enda teada, aga sa mõjud kuidagi... inspireerivalt? või lohutust vajavana? Vahet pole ;) Ehk võtan ja kirjutan ka aruande...

    VastaKustuta
  2. Sinu kaotused olid lootustandvad.Neile järgnes leidmine. Ma ikka veel otsin.

    VastaKustuta
  3. Kogemused ütlevad, et lõpuks ikka kuskilt need kadunud asjad välja tulevad. Mõnikord alles siis, kui enam ei otsi... Aga jah, ma ka aeg ajalt saan otsimise käigus kõik kapid ja sahtlid korda ;)
    Teisest küljest, mõnikord on asjad kadunud just pärast koristamist.

    VastaKustuta