reede, mai 30, 2014

Toreduse pärast

Täna lasteaias juhtis kasvataja tähelepanu minu toredatele sokkidele, mis lausa karjusid erinevast paarist olemist. Mina polnud muidugi midagi märganud. Tulin siis koju ja rääkisin Mpsile sellest lustakast loost. Tema hakkab aga seletama, et ta olla mulle seda hommikul maininud ja mina olla väitnud, et need on ühest paarist. Ma arvan, et ta nägi seda unes, sest mina sellist jutuajamist küll ei mäleta. Või on mul hädasti puhkust vaja
Aga nagu pildilt näha, siis ma armastan erksavärvilisi sokke. No ei saa ju pidevalt hallis ja mustas käia. Minu värvilaigud on varvaste otsas :)

2 kommentaari:

  1. täitsa ühest paarist ju :) ma võin kihla vedada, et Sul oli kodus sahtlis teine samasugune paar veel ;)

    VastaKustuta
  2. aga igatahes nad harmoneeruvad omavahel heasti. ja sümmeetria ongi tugevasti ülehinnatud...

    VastaKustuta