esmaspäev, jaanuar 25, 2021

Sina ei tohi mitte kohvi juua

Lubage ma kaeban oma pesamuna peale. Hakkas teine mul siin silmi hõõruma ja virisema, et on nii väsinud, nii väsinud ja miks lugupeetud ema ometi juba last magama ei pane. Egas midagi. Toppisin lapse riidesse, suskasin kärusse ja sõit läks lahti. Pool tundi kärutasin paksus raskes sulalumes nii et nahk seljas märg ja musklid hakkasid jope varrukaid rebestama. Lõpuks laps uinus. Parkisin ta ära, panin raadiosaatja juurde ning läksin tuppa. Istusin laua taha ja mõtlesin rõõmuga, et lõpuks ometi õnnestub hommikune kohvi ära juua. See oli küll külmaks läinud, aga külma kohvi joomine ongi üks emaduse tunnusmärk ju. Ma arvan, et jääkohvi leiutasid ka emad, kes lihtsalt ei jõudnud oma kohvi õigel ajal ära juua ja teesklesid siis, et neile meeldibki külm jook.

Igatahes. Jõudsin mina võtta lonksu oma hommikukohvist kui juba Tirts helistas mulle ja teatas, et talle tundub, et proua ema logeleb ja see ei kõlbavat kusagile. Ta oli lausa nõus oma väärtusliku iluune ohverdama, et päästa ema füüsilisest ja vaimsest mandumisest. Egas midagi, panin aga kohvi jälle kõrvale - juu ma siis öösel joon...

Kusjuures olen täheldanud, et iga kord kui ma kohvimasina tööle panen, ärkab laps kohe üles. Tõsi, see masin uriseb päris valjult, aga no mite nii valjult, et õues aida all magav laps peaks selle peale ärkama... Ma kahtlustasin, et äkki töötavad kohvimasin ja beebimonitor samal lainepikkusel ja niimoodi kandub mürin beebini. Tänane juhtum aga annab kinnituse, et asi pole masinas vaid kohvis endas. See on ju vana tõde, et kohvi omab ergutavat toimet. Ma isiklikult arvasin, et selleks tuleb kohvi manustada, aga oma last vaadates tundub, et piisab ka sellest, et mõni lähisugulane seda teeb.

Tirts, kui sa mu blogi loed, siis sellise kruusi võid mulle emadepäevaks kinkida!

Viimasel ajal räägitakse pidevalt, et hea vanemluse märksõnaks on enda tass täis hoida. Kui tassi sisuks sobib külm kohv, siis olen igatahes õigel teel!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar