laupäev, aprill 02, 2011

Kevadkoristus

Täna korralist trepikoja koristust läbi viies mõtlesin, et pole omas kodus ammu korralikult koristanud. Loobusin metsa minekust ja panustasin hoopis koristamisse. Ilm polnud niikuinii metsa minekuks paslik.
Mulle ei meeldi koristada. Mitte ühtegi tuba ei meeldi koristada. Aga kusagilt peab ju alustama. No tegin siis endale õnneloosi. Kirjutasin paberitükikestele koristamist vajavate tubade ja ruumide nimed. Lisaks panin veel puhkepausi sildikese ka. Ja no vot siis hakkasingi liisku tõmbama.
Veider on see, et toad tulidki selles järjekorras, mis ma ilmselt oleks ka ise valinud. Küürisin siis nagu segane, pesin aknaid ja nihutasin diivanit, ajasin tolmuimejaga ämblikuvõrke taga ja pesin kardinaid.
Lõpuks tõstsin ka köögikappide sisu ümber. No nii, et mul endal oleks mugavam ja käepärasem. Kahtlustan küll, et vaene Mps eksib nüüd meie köögis ära, aga no ehk harjub temagi. Mul on see manööver algusest peale plaanis olnud, aga millegipärast pole möödunud kolme aasta jooksul sellega hakkama saanud.
Jah kujutage ette, ma olen siin korteris elanud nüüd täpselt kolm aastat ja kolm päeva! Päris hea saak.
Väike remondike on ka plaanis, tea kas saab selle järgmise 3 aasta jooksul tehtud, või mitte...

Aga koristamisest nii palju, et ei jõudnuki lõpuni. Magamistuba jäi täiesti tegemata ja magamistoa sildike ootab üksikult kausis. Jõud sai enne otsa. Täitsa otsas. Praegugi trükin siin puhtalt tahtejõu najal...
Kui homme jaksan, siis lõptean ära... Lahked lubadused!

2 kommentaari:

  1. Tõesti, laupäeval oli saarel nii paks udu, et metsa ennastki oli raske näha, rääkimata seal ringi konnates midagi nägemisest.
    Aga tubli oled, et koristasid. Oled ühe Tätte ja Matvere garantiiga ökokröpsiku ära teeninud. Kui Tartusse juhtud, tule võta ära :) Minul tuleb kohevarsti remondi tõttu sundkoristamine, muidu ma selleni ilmselt niipea ei jõuaks (näis, millal ma akende pesuni jõuan).

    VastaKustuta
  2. Meest sõnast, Unistajat krõpsikust - kindlasti tulen ja nõuan krõpsiku varem või hiljem välja.

    VastaKustuta