kolmapäev, aprill 13, 2011

Lonkavad loomad

Milli käis täna linnas operatsioonil. Pesime ta hommikul tähtsa päeva puhul puhtaks ja viisime doktorihärra juurde. Konnasilm Milli varba alt eemaldati ära ja ta ei peagi enam lonkama. Täitsa harjumatu oli sõita ilma traktorihääleta. See-eest sai vahepeal laenatud autot, millel polnud pidureid. Kah huvitav liikluskogemus. Mina käisin ka doktori juures aga vastupidiselt Millile mul konnasilmasid ei tuvastatud.
Ükspäev lõi minus taas välja tõeline Saaremaa siidikäpp. Selgus, et ka minu tagusmised käpad on õrnakesed. Nimelt õnnestus kummikutel säärtele punased randid hõõruda, hoolimata pükstest ja asjaolust, et ma peaaegu ei kõndinudki ringi... Nii õrn ei saa ju olla. Ei tea, kas hernetera madratsi all jätaks ka minu nahale koletud sinikad?

Õhtul viis aga Mps lubaduse täide ja viis mu traditsioonilisele sünnipäevapiknikule grüünesse. Rohelust oli küll vähe veel, aga see-eest oli roosat küll!. Teate küll, mida vanem eit, seda roosam.... sünnipäev. Roosa šampus, roosad pirnid, roosa kook ja roosa lilleõis. Ainult nina oli punane. Või siis äärmisel juhul väga tume roosa. Piknik ise oli lustlik - Mps mängis vilespilli ja karu lõi tantsu. Mis nii viga elada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar